کیوآرگرافی؛ پل ارتباطی صمیمانه شما با مشتریان

هم اکنون کیوآرگرافی اختصاصی خود را بسازید!

کیوآرگرافی، ساخت qr code حرفه ای

گرفتن بازخورد و بررسی آمار کمپین ها و تبلیغات آفلاین و آنلاین

طراحی کیوآرکد به هر شکل و فرمی متناسب با هویت بصری، طرح و محتوا

ارائه انواع صفحات موبایلی متناسب با هر نیاز و کاربرد

پنل مدیریت جهت رصد آمار، ویرایش محتوا پس از انتشار و …

لینک های کوتاه و فوق کوتاه اختصاصی

ارائه API و خدمات تولید انبوه کیوآرگرافی برای پروژه های بزرگ

و در نهایت سهولت ارتباط مخاطبان و مشتریان با شما

خدمات کیوآرگرافی
آنلاین
دینامیک
دائمی
با لوگوی اختصاصی

چرا کیوآرگرافی را انتخاب کنید؟

آیا می دانستید که ساخت کیو آر کد رایگان، چه در سایت های ایرانی و چه در سایت های خارجی، همیشگی نیست و بعد از مدتی منقضی می شود؟ اما در سایت کیوآرگرافی، با شارژ سالانه پنل خود، هر چقدر هم qr code بسازید برای همیشه باقی خواهد ماند!  

با کمک سایت qrgraphy شما می توانید هر کدام از انواع کیو آر کدها را برای خود به صورت اختصاصی با رنگ و لوگو دلخواه بسازید و هر زمان که خواستید اطلاعات آن را ویرایش کنید. ساخت کیوآرکد در کیوآرگرافی دائمی است و ظاهری بسیار حرفه ای و زیبا دارد. هم چنین ساخت 3 کیو آر کد اول نیز برای هر کاربر رایگان است.

نا پیوستگی بـا طرح گرافیکی

عدم ارائه آمار بازدید

بدون جدابیت و تعداد اسکن پایین

محدودیت در حجم و نوع اطلاعات

یکبار مصرف و بدون امکان ویرایش

معمولی و غیر قابل شخصی سازی

تفاوت کیوآرگرافی با سایر کیوارکدسازها

بهینه شده با هر نوع طرح گرافیکی

ارائه آمار بازدیدها به صورت جامع و دقیق

۵۰ تا ۵۰۰ درصد اسکن بیشتر کاربران

امکان قرار دادن انواع اطلاعات

دائمی، قابل ویرایش و بروزرسانی اطلاعات

اختصاصی و زیبا

محبوب ترین کیوآرکدها از نظر کاربرد

ساخت کیو آر کد کارت ویزیت
این نوع کیوآرگرافی برای ثبت اطلاعات تماس، لوگو یا عکس پروفایل و دیگر اطلاعات متنی در کارت ویزیت شخصی، شرکتی و سازمانی کاربرد دارد. با گزینه ذخیره به عنوان مخاطب، اطلاعات تماس شما به راحتی در دفترچه تلفن مشتریانتان ذخیره می شود.
ساخت کیو آر کد کارت ویزیت
ساخت کیو آر کد منو رستوران
ساخت کیو ار کد برای منو رستوران ها به عنوان یک راه سریع و آسان جهت دسترسی به منوی غذا، تخفیفات، سفارش غذای آنلاین مورد استفاده قرار می ‌گیرد. کیوآرگرافی، قابلیت بروزرسانی محتوا، ایجاد تغییرات در منو و تغییر قیمت را برای شما فراهم کرده است.
شروع کنید >
ساخت کیو آر کد لوکیشن
در این بخش از پنل کیوآرگرافی خود می توانید با ساخت کیو آر کد آدرس؛ به راحتی موقعیت جغرافیایی یا همان لوکیشن خود را به مخاطبانتان ارائه دهید تا به راحتی بتوانند با استفاده از مسیریاب ها به محل مورد نظر شما هدایت شوند.
شروع کنید >
ساخت کیو آر کد نمایشگاه
می توانید موقعیت مکانی، اطلاعات تکمیلی و راه های ارتباطی را به اشتراک بگذارید. کارت شرکت‌کنندگان و غرفه داران نیز می‌تواند با داشتن کد QR اشتراک گذاری اطلاعات تماس و شبکه سازی را برای آنها آسان تر کند.
شروع کنید >
کیو آر کد شبکه های اجتماعی
با ساخت کیو آر کد واتساپ، ایتا، تلگرام، توییتر و... و با چاپ کردن رنگی و جذاب آن روی بسته بندی محصولات یا پوستر در فروشگاه، مخاطب می تواند با یک اسکن به شبکه های اجتماعی شما دسترسی پیدا کند.
شروع کنید >
ساخت کیو آر کد راهنمای محصول
با ساخت کیو آر کد برای پی دی اف و یا ویدئو آموزشی استفاده از محصول، مشتریان شما به راحتی در هر کجا به راهنمای محصول دسترسی خواهند داشت. هم چنین شما نیز دیگر نیازی به چاپ کردن بروشور، کاتالوگ یا دفترچه راهنما نخواهید داشت.
شروع کنید >
ساخت کیو آر کد دعوت نامه
ساخت کیو آر کد دعوت نامه روشی لوکس برای دعوت مهمانان و اشتراک‌گذاری اطلاعاتی مثل جزئیات مراسم، آدرس، عکس، کلیپ و ... است. لینک کوتاه این کیو آر کد می تواند جایگزین‌ کارت های دعوت فیزیکی باشد و از طریق شبکه‌ اجتماعی یا پیامک ارسال شود.
شروع کنید >
کیو آر کد بسته بندی محصول
کیو آر کد روی بسته بندی برای ارائه اطلاعات، محتوای تبلیغاتی و راهنمای استفاده از محصول استفاده می شود. با بروزرسانی اطلاعات در پنل کیوآرگرافی می توانید یک بار QR code را چاپ کرده و سال ها از آن روی بسته بندی های خود با خیالی آسوده استفاده کنید.
شروع کنید >
ساخت کیو آر کد متن تبریک
با طراحی qr code متن پیام تبریک می توانید برای مخاطبان خود پیامی زیبا و متفاوت ارسال کنید. با این کار برای همه به سرعت پیام می فرستید و دیگر لازم نیست از روش های قدیمی مثل کارت های تبریک آماده یا کارت دست نوشته استفاده کنید.
شروع کنید >
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

انواع کیوآرکدهای دینامیک در کیوآرگرافی

کیوآرگرافی چند منظوره

کیو آر کد چند منظوره

صفحه ای از محتوای دلخواه شما

کیوآرگرافی صوتی

کیو آر کد صوتی

تبدیل عکس با هر فرمتی به بارکد آنلاین

کیوآرگرافی ویدئویی

ساخت کیو آر کد ویدئویی

تبدیل انواع ویدئو به QR code

کیوآرگرافی گالری عکس

ساخت کیو آر کد عکس

ساخت گالری از تمام تصاویر دلخواه شما

کیوآرگرافی متنی

ساخت کیو آر کد متنی

تبدیل متن به کد کیو آر برای هر کاربرد مد نظر شما

کیوآرگرافی دانلود اپ

ساخت کیو آر کد دانلود اپلیکیشن

به اشتراک گذاری اپلیکیشن شما با روشی مدرن

کیوآرگرافی لینک

ساخت کیو آر کد لینک

به اشتراک گذاری لینک وب سایت، شبکه های اجتماعی و ...

کیوآرگرافی فایل

کیو آر کد فایل

تبدیل انواع سند و فایل با هر فرمتی به کیو آر کد

با کیوآرگرافی، تبلیغات آفلاین خود را آنلاین مدیریت کنید!

اطلاع از تعداد، زمان و تاریخ اسکن هر کیوآرگرافی

ارائه اطلاعات جغرافیایی اسکن کننده ها بر روی نقشه

ارائه اطلاعات در خصوص نوع و مدل گوشی اسکن کننده ها

تعریف کمپین و امکان گزارش گیری گروهی کیوآرگرافی ها

امکان گرفتن فایل خروجی آماری

با کیوارگرافی تبلیغات افلاین خود را مدیریت کنید

۵۹۳۹

کاربر

۱۵۰۹۵

کیوآرگرافی پویا

۹۹۶۳۳۷

اسکن

جدیدترین نمونه کارها

برندهایی که به کیوآرگرافی اعتماد کرده‌ اند...

سنوپارس
سحر خیز
بیمه سامان
اسنپ
فرش الماس کویر
نمایشگاه اینوتکس
هتل هما
نظام مهندسی ساختمان
ساوین
هتل پارسیان آزادی
نمایشگاه الکامپ
مرغ و ماهی حنانه
جهاد دانشگاهی
ناواکو
کشاورز پلاس
سازمان حفاظت محیط زیست
ناسیونال ایران
صرافی امین ضراب
ارج
مبین نت
بانک گردشگری
وین لاو
برسام
اسنوا
کیوآرگرافی چیست؟

کیوآرگرافی پویا یا همان کیو آر کد داینامیک با قابلیت ویرایش و تغییر، به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات موجود در آن را در صورت لزوم به روز کنید. ساخت کیو آر کد دائمی و داینامیک در سایت کیوآرگرافی امکان پذیر است و به راحتی می توانید انواع کیو آر کدهای حرفه ای و قابل ویرایش  را بسازید و مدیریت کنید.

هم چنین می توانید برای اسکن بارکد و اسکن کیو آر کد از برنامه و اپلیکیشن کیو آر کد خوان ما به نام best scanner استفاده کنید. جواب این سوال شما که چگونه کد کیو آر درست کنیم همین جاست!

ویژگی های کیوآرگرافی

کیوآرگرافی پویا معمولاً برای برنامه‌های تجاری و بازاریابی استفاده می‌شود، چون اطلاعاتی که به آنها پیوند داده می‌شود، ممکن است در طول زمان نیاز به تغییر داشته باشد.

کیو آر کد اختصاصی کیوآرگرافی، نیازی به چاپ مجدد یا جایگزینی کدها بعد از هربار به روزرسانی اطلاعات ندارد و با استفاده از ابزارهای تحلیلی قابل ردیابی و نظارت است. در مقابل، کیو آر کد استاتیک، به دلیل داشتن یک URL ثابت، نمی‌تواند به راحتی تغییر کند و این برای اشتراک‌گذاری اطلاعات در حالت های مختلف کارآمد نیست.

به طور کلی، کیو آر کد های داینامیک کیوآرگرافی، روش انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتری برای اشتراک‌گذاری اطلاعات می باشند.

همانگونه که از نام سایت کیوآرگرافی مشخص است، این سایت کیوآر کدهایی با ظاهری گرافیکی و زیبا ارائه می نماید و تنها نقطه اشتراک خروجی های این سایت با کیوآرکد سازهای رایج، از بعد ظاهری و داشتن سه چشم بزرگ در گوشه های آن است.

شاید جالب باشد که کیوآرگرافی را در مقایسه با کیو آر کد های رایج به OLED در مقایسه با تلویزیون های سیاه و سفید قدیمی تشبیه نماییم.

انواع کیو آر کد دینامیک کیوآرگرافی

کیو آر گرافی ها از نظر ظاهری به دو دسته تقسیم می شود:

1) کیو آر کد شفاف یا ترنسپرنت (Transparent QRGraphy)
2) کیو آر کد گرافیکی یا هنری (Artistic QRGraphy)

1. کیوآرگرافی شفاف یا ترانسپرنت

در این نوع، شما می‌توانید پیکسل های کیو آر کد را به صورت شیشه‌ای درآورده و در زمینه یا بک گراند بارکد، عکس یا لوگو دلخواه خود را، به طور واضح نشان دهید. این تکنولوژی به شما امکان بهره‌مندی از کیو آر کد و عکس پس زمینه را بطور همزمان هدیه می‌دهد.

2. کیوآرگرافی گرافیکی یا هنری

ساخت کیو آر کد با لوگو در کیوآرگرافی امکانذیر است، زیرا با قابلیت و انعطاف بالایی که دارد به شما این اجازه را می دهد که شکل و رنگ چشم ها و پیکسل های ساختاری کیو آر کد را به طور دلخواه تغییر داده و آنها را متناسب با سلیقه، رنگ و نوع کار خود، انتخاب کنید. قابلیت درج لوگوی سازمان یا شرکت خود در قلب کیو آر کد از قابلیت های دیگر کیوآرگرافی هنری یا گرافیکی است.

با بهره گیری از فناوری کیوآرگرافی می توانید به کیو آر کد خود هویت انحصاری، اختصاصی و زیبایی خاصی بدهید. پژوهش ها نشان می دهد تمایل مخاطب به اسکن کیوآرگرافی حداقل پنج برابر بیشتر از کیو آر کد می باشد.

مزایای کیوآرگرافی

کیوآرگرافی از نظر محتوایی، قابلیت ها و مزایای بسیاری را دارا می باشند:

تنوع در محتوا و تناسب با نیاز

کیو آر کد داینامیک کیوآرگرافی، برخلاف کیو آر کد های رایج، می تواند انواع مختلفی از اطلاعات را به صورت: فیلم، عکس، متن، فایل و… بدون محدودیت در خود جای دهد. این ویژگی یعنی تبدیل صفحات کاغذ و تابلوهای تبلیغاتی رایج به تبلیغات و صفحات چندرسانه ای.

بر این اساس می‌توان متناسب با نیاز سازنده، صفحات تخصصی را در کیو آر کد جای داد. به زبان ساده، مخاطب یا اسکن کننده کیوآرگرافی پویا، با اسکن انواع مختلف آن، می تواند به اطلاعات کارت ویزیت، اطلاعات محصول، نقشه راهنما و هر نوع اطلاعات تخصصی دیگر به صورت چندرسانه ای و فقط با یک اسکن دست پیدا کند.

قابلیت به روز رسانیّ

با این قابلیت، کیو آر کد یکبار طراحی و چاپ می شود و در صورت لزوم، اطلاعات درون آن ویرایش شده و به روز می گردد. این ویژگی مهم علاوه بر حذف هزینه چاپ مجدد، از مصرف کاغذ و ایجاد زباله، جلوگیری و به سبز ماندن زمین، کمک شایانی می کند.

ثبت آمار و پایش لحظه به لحظه

با مراجعه به صفحه اختصاصی خود در سایت کیوآرگرافی، انبوهی از اطلاعات آماری را مشاهده خواهد نمود و این اطلاعات، شامل تعداد اسکن کیو آر کد مورد نظر، زمان اسکن به صورت دقیق، مکان اسکن با رصد بر روی نقشه و حتی نوع دستگاه موبایل اسکن کننده می باشد.

با این قابلیت، مدیریت کمپین های تبلیغاتی، به صورت دقیق و علمی امکان پذیر است.

به طور کلی، فناوری کیوآرگرافی، یک فناوری سبز، دوستدار محیط زیست، تسهیل کننده، کاربردی، کم هزینه و حتی رایگان، عمومی، مدرن و امروزی و در یک کلام، یک استاد همه کار است.

ساخت کیو آر کد با لوگو در کیوآرگرافی

یکی از پیشرفت­‌های شگفت انگیز در زمینه طراحی کیو آر کد، ساخت کیو آر کد با لوگو و ساخت کیو آر کد برای عکس است. کدهای معمولی، سیاه و سفید و غیر جذاب هستند و معمولا توجه زیادی را به خود جلب نمی‌­کنند.

 پس چه خوب است بتوانید، لوگوی خود را در وسط آنها جاگذاری کنید، رنگشان را تغییر بدهید و یا از همه بهتر عکس شرکت خود را به شکل لوگو در بیاورید، کاری که شرکت‌­های بزرگ جهان، انجام داده‌­اند. کیو آر کد با تصویر و لوگو، در حقیقت نوعی کیو آر کد گرافیکی است.

ساخت qr code با لوگو رایگان و به صورت دینامیک و گرافیکی را در کیوآرگرافی به راحتی انجام دهید.