تمایزهای کیوآرگرافی با سایر کیوارکدهای رایج

تمایزهای کیوآرگرافی با سایر کیوارکدهای رایج

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید برای کسب و کار خود یا اهداف دیگر کیو آر کد بسازید و این سایت را بین ده ها سایت دیگر بررسی کرده اید، احتمالا می پرسید تمایز کیوآرگرافی با سایر کدهای رایج چیست؟

در ادامه خیلی مختصر و مفید درباره برتری مطلق ساخت کیو آر کد با کیوآرگرافی صحبت می کنیم.

1. تمایز کیوآرگرافی از نظر ظاهری

برخلاف انواع رایج، ما از نظر گرافیکی و ظاهری کدهای بسیار زیباتری ارائه می دهیم که متناسب با طرح و رنگ دلخواه شما قابل ویرایش و تغییر است.

ما این امکان را به شما می دهیم که بر اساس سلیقه، رنگ سازمانی یا مورد علاقه، تصویر دلخواه، حتی تیزی و گردی گوشه ها و … رنگ و شکل چشم ها (همان دایره های بزرگ اطراف کیوآرکد) و پیکسل های آن را انتخاب نموده و از طراحی های متنوع آن بهره مند شوید.

2. کیوآرکدهای اختصاصی و انحصاری

مدیران خلاق و صاحبان موفق مشاغل همواره سعی دارد هویت کسب وکار خود را به شکل انحصاری و اختصاصی در تبلیغات نشان دهند. اینجا این ویژگی را به بهترین شکل به آنان هدیه می‌دهیم.

با این قابلیت، می‌توانید لوگوی خود را در قلب کد درج کرده و آن را ویژه یا انحصاری کسب و کارتان کنید.

این قابلیت در کیوآرکدهای شفاف یا شیشه ای به اوج خود میرسد و اینجاست که شما می توانید QR code را بر روی عکس مورد نظرتان بدون خدشه در خوانایی کد، جانمایی کنید که از زیبایی بصری خاصی برای مخاطبان شما برخوردار است.

3. قابلیت به روز رسانی و ویرایش

با ساخت کدهای داینامیک در سایت ما، بر خلاف کدهای ایستا، از قابلیت ویرایش یا به‌روزرسانی اطلاعات بهره مند می شوید.

یعنی شما یک بار آن را چاپ کرده و سال ها با به روزرسانی اطلاعات از آن استفاده می کنید. به همین دلیل است که ما با افتخار، فناوری qrgraphy پویا را ” فناوری سبز” یا دوستدار محیط زیست نامیده ایم.

5. ارائه آدرس بسیار کوتاه

علاوه بر مزایای فوق، آدرس کوتاه سه کاراکتری نیز از دیگر مزایای ما است. با این آدرس کوتاه و بهینه می توانید در شبکه های اجتماعی حضور تبلیغاتی بسیار موثری داشته باشید.

4. قابلیت ارائه آمار و پایش

با مراجعه به پنل کاربری خود، می توانید تعداد اسکن ها، زمان اسکن بر اساس تاریخ و ساعت دقیق، مکان اسکن با رصد بر روی نقشه و حتی نوع دستگاه موبایل اسکن کننده و سایر اطلاعات آماری کاربردی را برای کیو آر کد خود ببینید و میزان تاثیر آن روی مخاطب را بررسی کنید.

این یعنی مدیریت علمی و دقیق کمپین ها، برنامه ها و تبلیغات شما چه در حوزه برگزاری کنفرانس ها و چه در حوزه بازاریابی و فروش و حتی امور شخصی.

6. تنوع در کاربردها

برای پاسخگویی به هر نیاز، از ساخت کد کیوار چند منظوره، کارت ویزیت،  تبلیغات و بازاریابی، ارسال پیامک، معرفی شبکه های اجتماعی، صدا، ویدئو، لینک، منو، لوکیشن، دعوت نامه و… تا ایجاد و ارائه صفحات موبایلی تخصصی که شامل صفحات تخصصی تولید، صفحات تخصصی محصول، صفحات تخصصی کتاب و انتشارات و… روی ما حساب کنید.

7. فناوری نوین

علاوه بر سرعت و دقتی که کدهای ما دارد، تمایز کیوآرگرافی در مدرن و به روز بودن آن نیز هست. شاید حتی بتوان آن را فناوری لاکچری نیز نامید.

در آخر

در یک مقایسه کلی می توان گفت که همه QR code ها یک بیس و ریشه دارند، اما با توجه به مزیت ها و تمایز کیوآرگرافی، ابدا قابل مقایسه و جایگزینی با انواع رایج این کدها نیست.

این مقایسه مانند مقایسه محیط ویندوز با محیط Dos می باشد، که اگرچه Dos ریشه ویندوز است، اما استفاده از Dos و عدم بهره‌مندی از ویندوز، محروم کردن خود از زیبایی و فناوری است.

ساخت کیو آر کد در کیوآرگرافی
نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *