ساخت کیو آر کد لوکیشن

ساخت کیو آر کد لوکیشن

اگر می‌خواهید آدرس و لوکیشن کسب و کار خود را چه به صورت آنلاین و چه آفلاین در اختیار مخاطبانتان قرار دهید، ساخت کیو آر کد لوکیشن بهترین راه است. کیو آر کد برای لوکیشن در حقیقت یک کد رمزی دوبعدی است که می‌ توانید آن را به‌شکل مجازی یا فیزیکی (چاپ‌ شده روی کارت، بیلبورد، کتاب، دیوار و…) به اشتراک بگذارید.

با این کار، هرکسی که کیو آر کد لوکیشن شما را با گوشی همراه خود اسکن می‌کند، می‌ تواند از طریق برنامه‌ های مسیریابی مانند گوگل مپ، نشان، ویز و بلد، خود را به‌ راحتی به محل برساند.

 

به دنبال ساخت کیو آر کد لوکیشن هستید؟! روی لینک زیر کلیک کنید.

برای کاربران جدید در 3 طراحی اول، ساخت کیو آر کد رایگان است👇

ساخت کیو آر کد لوکیشن

کاربردهای ساخت کیو آر کد برای لوکیشن

ساخت کیو آر کد آدرس در موارد زیر کاربرد دارد:

  • تبلیغ رویداد: کدهای QR را می‌توان در پوسترها، بروشورها یا دعوت‌نامه‌ها قرار داد تا جزئیات مکان را به شرکت‌کنندگان ارائه دهد. ساخت کیو ار کد ادرس باعث می‌شود شرکت‌کنندگان به‌سرعت بهترین مسیر را برای رسیدن به محل رویداد پیدا کرده و زمان‌ خود را تنظیم کنند.
  • بازاریابی و تبلیغات: کسب‌و‌کارهای مختلف می‌توانند از تبدیل آدرس به کیوارکد در موارد بازاریابی مانند تبلیغات، بروشورها یا نمایشگرهای فروشگاه استفاده کنند تا آدرس شعبه‌های خود را در اختیار مشتریان قرار دهند. برای مثال، صاحبان رستوران می‌توانند آدرس رستوران خود را به‌شکل کیو آر کد در پشت منوی فیزیکی چاپ کنند.
  • آدرس املاک و مستغلات: آژانس‌های املاک و مدیران املاک می‌توانند با ساخت کیو آر کد لوکیشن، آدرس هر ساختمان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند.
  • پاسخ اضطراری و ایمنی: این کدها می‌تواند به امدادگران و سایر افرادی که برای امداد به آدرسی مراجعه می‌کنند، کمک کند تا بدون اشتباه و یا نیاز به یادداشت، محل مورد نظر را مسیریابی کنند.
  • گردشگری: کدهای QR را می‌توان به‌صورت استراتژیک در مقاصد گردشگری، موزه‌ها یا مکان‌های تاریخی قرار داد تا اطلاعات مربوط به لوکیشن مقاصد دیگر را فراهم کنند. همچنین شرکت‌های گردشگری با ساخت کیو آر کد رایگان لوکیشن و چاپ آن روی بورشور تور، می‌توانند مسافران را به محل مورد نظر هدایت کنند.

ثبت لوکیشن در گوگل مپ، نشان و بلد برای کسب و کار شما

کافی است با ما تماس بگیرید👇

ثبت لوکیشن کسب و کار شما در Google Map و اپلیکیشن های نشان و بلد

مزایای ساخت کیو آر کد لوکیشن

ساخت کیو آر کد لوکیشن نسبت به ارسال لینک آدرس از طریق شبکه‌های اجتماعی و یا سرچ آن در گوگل مزایای زیادی دارد. برخی از مزایای ساخت کیو آر کد لوکیشن شامل موارد زیر هستند:

  • جلوگیری از خطا: پیدا‌کردن آدرس روی نقشه می‌تواند با خطا همراه باشد. این خطا راه را دور کرده و ممکن است مشکلات زیادی برای افراد ایجاد کند.
  • صرفه‌جویی در زمان: اسکن یک لینک و جهت‌یابی لوکیشن ارائه‌شده توسط آن، چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد. این در حالی است که پیدا‌کردن آدرس روی نقشه، زمان زیادی را لازم دارد.
  • اطمینان از قابل استفاده بودن: احتمالا تا کنون با این مشکل روبه‌رو شده‌اید که لینک آدرس عمل نکند. گاهی لینک‌های ارسال‌شده در شبکه‌های اجتماعی به دلیل ناسازگاری بین برنامه‌های مبدا و مقصد و یا دلایل دیگری قابل استفاده نیستند، اما ساخت کیو آر کد لوکیشن این مشکل را حل می‌کند.
ساخت کیو آر کد لوکیشن

نحوه ساخت کیو آر کد لوکیشن

ساخت کیو آر کد لوکیشن در سایت کیو آر گرافی بسیار ساده است. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. با کلیک روی گزینه ثبت نام و ورود، ثبت نام خود را با وارد‌کردن شماره تلفن و دریافت رمز یک‌بار مصرف به پایان برسانید.
  2. سپس وارد پروفایل خود شده و روی گزینه «کیو آر کد اختصاصی خود را بسازید» کلیک کنید.
  3. روی گزینه گیوآرگرافی لینک کلیک کنید
  4. حالا لینک آدرس مورد نظر خود را از گوگل مپ پیدا کرده و در محل لینک قرار دهید.
  5. گزینه ثبت را بزنید تا کیو آرد کد شما ساخته شود.
  6. حالا می‌توانید ظاهر کیو آر کد ساخته‌شده را براساس تمایل خود تغییر دهید. این تغییرات شامل تغییر لوگو، ظاهر چشم‌ها و زمینه است.
  7. در مرحله آخر ساخت کیو آر کد لوکیشن، کد نهایی را دانلود کرده و به‌شکل آنلاین و آفلاین از آن استفاده کنید.

سوالات رایج درباره ساخت کیو آر کد لوکیشن

1. کیو آر کد لوکیشن دینامیک با استاتیک چه فرقی دارد؟

کدهای QR پویا (دینامیک) را می‌توان پس از ایجاد، به‌روزرسانی یا ویرایش کرد. آن‌ها امکان تغییرات در اطلاعات مکان را بدون نیاز به ایجاد کد QR جدید، فراهم می‌کنند. در مقابل، کدهای QR ثابت (استاتیک) حاوی اطلاعات مکان ثابتی هستند که پس از تولید، قابل تغییر نیست. شما می‌توانید در کیو آر گرافی ساخت کیو آر کد رایگان دینامیک را تجربه کنید.

2. چرا کیو آر گرافی را برای ساخت کیو آر کد لوکیشن انتخاب کنیم؟

ما کدهای کیو دینامیک را ارائه می‌دهیم. علاوه‌ بر این امکان ردیابی و تجزیه و تحلیل کد‌ها را از طریق پلتفرم فراهم کردیم. شما می‌توانید گرافیک کد خود را با توجه به سلیقه و نیاز، شخصی‌سازی کنید.

3. علاوه بر طراحی qr code لوکیشن چه خدماتی دیگری ارائه می‌ دهید؟

در کیوآرگرافی می‌توانید علاوه‌ بر تبدیل لوکیشن به کیوآرکد، میتوانید برای عکس، صوت و کارت ویزیت خود هم کیوآرکد ایجاد کنید.

محمدرضا بخشایش
محمدرضا بخشایش
qrgraphy.com

من، محمد رضا بخشایش، بنیان‌گذار سایت کیوآرگرافی هستم و بیش از 10 سال در حوزه بازاریابی و تبلیغات فعالیت می‌کنم. تخصص اصلی من طراحی و ایجاد کمپین‌های مبتنی بر کیوآرکد است. همچنین، در زمینه بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو (SEO) بیش از 5 سال تجربه دارم و توانسته‌ام برای چندین مشتری ترافیک ارگانیک را تا 300٪ افزایش دهم. در تحقیقات کلمات کلیدی، تحلیل رقبا و تولید محتوای سئو شده تخصص دارم و موفق شده‌ام فروش آنلاین مشتریان خود را در مدت 3 ماه تا 20٪ افزایش دهم.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *